“Desdemona ha perdut el seu mocador. Està molt trista i preocupada perquè si Otello se n’assabenta s’enutjarà profundament. Cal recuperar el mocador i retornar-lo a la donzella.

 El mocador es troba tancat dins una caixa forta. Per descobrir-ne la combinació, els equips hauran de resoldre uns enigmes, vinculats als personatges principals de l’òpera. Els enigmes seran de diferents estils: missatges encriptats, jocs de lògica… etc.

 La solució a cada enigma serà una frase en què el personatge corresponent explica en quin moment ha tingut el mocador a les seves mans. Unint les frases, els jugadors hauran de configurar en quin ordre el mocador ha anat passant de mà en mà.

 Finalment, cada personatge anirà associat a una xifra diferent, que caldrà introduir en ordre a la caixa forta.”

 Otro de los juegos de los muchachos de Tot Jugar, en colaboración con el Liceu, para presentar la ópera de Otello de VerdiNos encantó esta iniciativa por varios motivos. Primero, era gratuita. Segundo, nos permitía disfrutar de 2 horas de juego resolviendo un caso muy entretenido y compitiendo con otros 9 grupos. Tercero, un premio atractivo: entradas para ver la ópera en el teatro del liceo, un espacio digno de admirar (reformado tras el incendio de 1994). Tuvimos la satisfacción de ser los vencedores de ese evento en particular, que se repitió a lo largo de varias semanas. Una experiencia de alto nivel, y más teniendo en cuenta el coste y la calidad del evento en sí. Muy recomendable si se repite (nos consta que la experiencia fue muy satisfactoria para el Liceu, así que es probable que lo reediten para promocionar otra de sus óperas).

Algunas fotos:

 IMG-20160201-WA0001

IMG-20160201-WA0002

IMG_20160204_195413